متاسفانه


❤❤*خاطرات من*❤❤

فقط بیا حالشو ببر

سلام سلام خبر بد

من تا 14 یا 15 روز شاید نیام ولی بعدش انشاالله اگه حوصله شد میام اگر هم نشد میره تو مدرسه ها و معلوم نیس مامی و ددی نت بگیرن یا نه؟؟؟؟!!!!

میدونید کلا از این وبلاگ زده شدم نیدونم چرا؟؟؟؟!!

به هر حال ددی قول داده تو مدرسه ها به خاطر یک موردی نت بگیره حالا بگیره هم من نیتونم زود زود بیام میدونی چرا؟؟؟

چون که امسال خیلی باید درس بخونم برا آزمون ورودی.امسال میرم شیشم

فکر کنم تو فامیل من و مادربزرگم فقط هستیم که رفتیم شیشم البته + پسر  دایی ام محمد رضا

خوب از بی خوابی سرم درد میکنه دلم داره میضعفه دیشب ساندویچ خوردیم گنده بود 1 سومش رو نخوردم الان دارم میضعفم شیطونه میگه برو داغ کن بقیشو بخور

راستی عیدتون هم مبارک نیومدم نشد به موقع بگم

قربون خدا برم میگه یک ماه هیچی نخورین بعدش شروع کنین به خوردن

مامی جونم نگرانه هی میاد میگه ساعتو نیگاپاشو بعد هم میگه اگه بذارم بابات نتو دوباره وصل کنه!!!!!

من برم راستی یک خبر میخوام اگر جرعت پیدا کردم چتریم رو بزنم خوشمل بشم هستما بیشتر

چون موهامو از بچگی کوتاه نکردم بلنده حیفه برم کوتاه کنم دلم میسوزه بعد شروع میکنم به گریه و زاری اونوقته که ددی میگه اشکت دمه مشکته مامی میگه می خواستی کوتاه نکنی داداشیم میگه خوشگل شدی.این از عکس العمل های خانواده ام است

مامیم هم موهاشو روز عیدی کوتاه کرد پسلونه زد شد عروسک مثل نی نی های 3-2 ساله شده

دیگه واقعا برم هههه تو این پست یکمم خاطره تعریف کردما.من ناقلام

اگه تو این چند روز که تصمیم گرفتم نیام پشیمون شدم میام.باشه موافقین؟؟؟

موافق نباشین.............

واقعا از ته دل امیدوارم کار به اونجاها نکشه راستی یکی از دوستان نظر داده بود به زیبایی وبلاگت برس وبلاگم زشته؟

من میرم که الان روده بزرگه روده کوچولو رو که مظلومه میخوره اونم گشنش

اوخ بابام از خواب بیدار شد

بای تا های بعدی

راستی مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید

برعکس شد این بار

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:,ساعت 6:48 توسط ملیــــــــــــــکا| |


Power By: LoxBlog.Com