هوینجوری!!!


❤❤*خاطرات من*❤❤

فقط بیا حالشو ببر

وای وای سلام بچه ها حالتون خوبه؟

اومدم هوینجوری خاطره ی امروز رو بنویسم

امروز کار خاصی نکردم از افطار دیروز تا 10 صبح بیدار بودم و از ساعت 2 شب تا 10 صبح پای اینترنت بودم.بعد هم رفتم رو تختم دراز کشیدم با پی اس پی مشغول بازی جی تی ای شدم.تا ساعت 11 بازی کردم بعد هم تا 12 مجله خوندم.چشام سنگین شد گرفتم خوابیدم.

تا دم اذان مغرب خواب بودم.بعد بابام بیدارم کرد که چند دقیقه مونده تا اذان پشو نماز قضای ظهرتو بخون.من بلند شدم با گرگیجه اومدم توی هال نشستم و به تلویزیون خیره شدم.داشت ربنا را میگفت.اذان رو گفت و من مثل چی دوییدم تو آشپزخونه.اول یک کاسه آش خوردم بعد هم مامان جونیم برای من و داداشیم میگو سخاری درست کرده بود دلتون نخواد.میگو که تمام شد با یک لیوان آب خنک افطاریم را تموم کردم.فوری با یک ظرف دو تاشلیل و یک آلو به هال رفتم و جلوی تلویزیون نشستم و مشغول خوردن شدم.خداحافظ بچه شروع شد و منم شروع به دیدنش کردم.فیلم قشنگیه ولی این قسمتش بســــــــــــــیار مزخرف بود.اه اه اه اه.

بعد که فیلم تموم شد 15 رکعت نماز خوندم.نماز قضای ظهر و عصرم و بعد نماز مغرب و اعشا.

بعد نمازم الان اینجا نشستم مثل خل و چل ها دارم چرت و پرت می نویسم.چی کار کنیم دیگه تو مرداد برنامم همینه دیگه.

تو تیر ماه کلاس اسکیت و دو و میدانی و بسکتبال میرفتم که بعد از 7 و 8 جلسه زانوم ترکید.به خاطر همین نرفتم.توی مرداد هم که دارم روضه میگرم برم کلاس هلاک میشم.بعد شهریور کلاس شنا با دختر دایی ام ثبت نام می کنم.کلاس هیپ هاپ و دو و میدانی هم ثبت نام میکنم و بعد دیگه مدرسه ها و شروع کلاس ششم

بچه ها جونی نظر یادتون نره.دوست میداریمتون.مواظب خودتون و خوبی هاتون باشید.

بای تا های بعدی



نظرات شما عزیزان:

ماني
ساعت0:53---23 مرداد 1391
سلام

خوبي

قشنگ مينويسي
پاسخ:خیلی ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:,ساعت 21:46 توسط ملیــــــــــــــکا| |


Power By: LoxBlog.Com