امشب


❤❤*خاطرات من*❤❤

فقط بیا حالشو ببر

سلام بچه ها حالتون خوبه؟احوالتون خوبه؟ما هم خوبیم به شکر خدا

دیشب هم مثل همیشه تا صبح ساعت 11 بیدار بودم بعد رفتم رو تخت دراز کشیدم.خوابم نبرد.تصمیم گرفتم برای مدیر مدرسه ام که خیلی ازش بدم میاد نامه بنویسم که دوشنبه هفته دیگه میرم مدرسه برای کاری بدم بهش بخونه تا دق بکنه.از خیلی بدم میاد.اسم کوچیکش مینو است.

بلند شدم یک کاغذ و قلم برداشتم اومدم پشت لب تاب نشستم یک شعری از توی اینترنت نوشتم تا وقتی نامه را شروع به خوندن میکنه دقش بگیره.یه کاری کرده که آدم ازش لجش میگیره.بعد از این که یه شعر نوشتم کاغذ را کنار گذاشتم بعدا بنویسم رفتم بازی اینترنتی کردم کمی هم وبگردی و ایمیل چک کردن

بعد مامانم از خونه ی مامان بزرگم اومد.رفته بود قرآن.هر روز تو ماه رمضون مادر بزرگم قرآن دارند.بعدش رفتم تو بقلش خوابیدم.تا دم افطار خواب بودم.بلند شدم افطار کردم فیلم خداحافظ بچه را هم نگاه کردم.بعد نماز خواندم.بعد هم اومدم دوباره جلوی تلویزیون نشستم شبکه ی کلیک ست فرهاد رو می دیدم داشت فیلم چشمک نشون میداد.فیلم مسخره ای بود.

بعد هم رفتم حموم حسابی موهام رو شستم.اومدم بیرون فوری اومدم پای نت.الان هم نیم ساعت از سحری خوردنم گذشته ما زود میخوریم چون راحت تریم.

دارم رو مغز باباییم کار می کنم بریم استانبول یا دبی.ما قبلا هم به دبی رفته ایم.خیلی خوش گذشته مخصوصا صحراش.

شاید هم با مامانیم و خودم بریم کیش.داداش نمیاد.ههههههههههههه

خوب من دیگه برم می خوام برم خربزه بخورم

دلتون نخواد خیلی شیرین و خنکه

مواظب خودتون و خوبی هاتون باشید.

نظر یادتون نره ها وگرنهhttp://s18.rimg.info/85f72c8ba331c3b4c3bd1298ce019993.gifکه امیدوارم کار به اونجاها نرسه.

بای تا های بعدی



نظرات شما عزیزان:

ماني
ساعت2:51---24 مرداد 1391
مليكاجون سلام

مرسي كه لينك كردي

بهم سر نزدي خوب

ناراحت ميشم اگه نياي
پاسخ:حتما بهت سر میزنم چند روزی آپ نبودم ولی حالا میام


ماني
ساعت2:48---24 مرداد 1391
مليكاجون سلام
مرسي كه لينك كردي
بهم سر نزدي خوب
ناراحت ميشم اگه نياي


ماني
ساعت2:46---24 مرداد 1391
مليكاجون سلام
مرسي كه لينك كردي
بهم سر نزدي خوب
ناراحت ميشم اگه نياي


ماني
ساعت2:44---24 مرداد 1391
مليكاجون سلام
مرسي كه لينك كردي
بهم سر نزدي خوب
ناراحت ميشم اگه نياي


ماني
ساعت2:41---24 مرداد 1391
مليكاجون سلام
مرسي كه لينك كردي
بهم سر نزدي خوب
ناراحت ميشم اگه نياي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:,ساعت 1:22 توسط ملیــــــــــــــکا| |


Power By: LoxBlog.Com