امروز!


❤❤*خاطرات من*❤❤

فقط بیا حالشو ببر

از اون جایی که دیشب لب تاب نداشتم و نتونستم بیام نت ساعت دو سه صبح خوابیدم

ساعت 10 صبح بیدار شدم بعد ادامه نامه ی مدیرمون رو نوشتم و حسابی عقدم رو خالی کردم هههههههههه

یکم تلویزیون دیدم دوباره ساعت 1 خوابیدم تا دم اذون.افطار خوردم و قبل از شروع سریال خداحافظ بچه نماز خوندم و که اومدم بشینم پای فبلم یوهو برق رفت و من هم دوست داشتم این کار رو بکنم

داداشیم هم تو حموم بود

بعد از چند دقیقه برق اومد من هم اومدم پای نت واینستادم بقیه ی سریال رو ببینم چون از اولش ندیدم حرصم میگرفت بقیش رو ببینم

اومدم پای نت و بعد مامانم و بابام رفتند دکتر داداشیم هم خواب بود.من موندم یک خانه ی بزرگ خالی.طبقه ی دوم که خالیه و طبقه ی سوم و چهارم فقط پر هستند

رفتم یکم غذا خوردم بعد اومدم پای تلویزیون تکرار شاید برای شما هم اتفاق بیفتد را دیدم

حالا فکر نکنید من تپل مپلم ها؟!

هیچی دیگه الان هم داره چمدان پخش میکنه ولی من علاقه ندارم ببینم مامی و ددیم میبینند.

دیگه هم چیزی ندارم بگم فقط یادتون باشه.....

مواظب خودتون و خوبیهاتون هم باشید

بـــــــــــــای تا های بعدیhttp://s16.rimg.info/a9374c2d7b8a381a42079f34284c7bc0.gif

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مــآ دو تــــــــــــــــــــــــــــــآ
ساعت22:37---26 مرداد 1391
salam melika jo0o0on(fek konam albate melikas)





kho0fi?





ye chantayi az apato khondam khoshjel bo0odan



mese inke u ham mese man bikali





پاسخ:ممنون که نظر گذاشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,ساعت 22:8 توسط ملیــــــــــــــکا| |


Power By: LoxBlog.Com